mandag 27. oktober 2008

Arbeidsuke

Arbeidsuke
Mandag 27/10 - 08
I dag (mandag) har jeg blitt litt kjent på Radizon SAS Plaza. Det er mye å holde styr på når det gjelder hvor garderoben er, alle kjølelagrene, hvor personalkantina er og sånt. Det er mye opp og ned trapper.
Men det var ikke bare opp og ned løping, jeg har skrelt rundt 30kg løk, jeg har skjærte opp frukt til 12 fruktfat, renset blåskjell og dampet dem, laget eggsalat, og skjært litt mer løk.
Det var stort sett bare hyggelige personer der. Noen som ikke likte helt at vi var der, men sånn er det vel på andre arbeidsplasser også. Det var folk fra alle land, så det mye rart vi hørte når folk snakket sammen.
Og noe jeg likte veldig godt med matpausen i dag var at det var ett eller annet som hadde bursdag så da delte dem ut marsipankake til alle som satt der, og den var utrolig god, NAM NAM.
I morgen blir det kveldsvakt hvor det vil skje mye mer enn hva som har skjedd i dag fordi det skal være selskap på hotellet, så gleder meg veldig til i morgen.

Ingen kommentarer: