tirsdag 28. oktober 2008

Arbeidsuke

Arbeidsuke
Onsdag 29/10 - 08
I dag startet dagen litt dårlig. Vi hadde problemer med buss og snøværet, og ikke lenge etter at vi hadde komet igang på Plaza så skulle jeg være snill og hjelpe Mats med å skjære agurk som førte til at jeg kuttet av meg halve neglen på høyre langefinger som endte med at jeg besvimte. Ble litt kaos på kjøkkenet, men jeg kom meg fort tilbake når jeg hade fått i meg en bit med sjokoladekake/brownies.
Ellers i dag har jeg vært med på å lage 86 forretter hvor jeg lagde krabbesalat og tok opp kuvertbrød og satte alle ferdige forretter på stativ. Jeg har også laget snackstallerken (VIP) som de skulle ha på hotellrommene.
Jeg har også kuttet frukt til fruktfat (gjøres hver dag).
Gleder meg til i morgen,men håper på en litt bedre start...

Ingen kommentarer: