torsdag 30. oktober 2008

Arbeidsuke

Arbeidsuke
Torsdag 30/10 - 08
I dag startet jeg dagen med å fylle over 150 baguetter med salat, skinke og tomat. De holdt på med denne oppgaven allerede da vi kom så vi ble kastet inn i arbeidet og måtte jobbe fort fordi baguettene skulle være ferdig og serveres i sandwichbuffeén.
Da jeg var ferdig med baguettene laget jeg pynt til Halloweenbuffeén som er i morgen, og fantasien tokk over så jeg endte opp med to små "stygge/skumle" gresskaransikter.
Så laget jeg en grøt laget av rabarbra, løk, sukker, hel kanel, hel nelik, laubærblader og kvernet svart pepper som skulle bli tilbehøret til ostefatet som skal brukes enten i morgen eller lørdag.
Jeg har også hjulpet en av lærlingene på Plaza med å "snurre" ost og skinke til baguetter og hentet frukt til de andre så de kunne begynne på fruktfat til i morgen.
Gleder meg til i morgen fordi det er siste dag men også fordi vi skal få være med å sette opp halloweenbuffeén og være med på alle forbredelser.

Ingen kommentarer: